Ο «Πλώρη» στο ΦεστιLab 2026
Ο Κοι.Σ.Π.Ε. «Πλώρη» συμμετέχει στο ΦεστιLab — μια γιορτή δημιουργίας για νέους στον Άγιο Δημήτριο.
Ο Κοι.Σ.Π.Ε. «Πλώρη» θα είναι παρών στο ΦεστιLab 2026, το νεανικό φεστιβάλ που γιορτάζει τη δημιουργία, την τέχνη και τη συμμετοχή στην κοινότητα. Η φετινή διοργάνωση έχει θέμα «Μονοπάτια Τέχνης & Ταυτότητας».
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, από τις 18:00, στην Πλατεία Αλ. Παναγούλη στον Άγιο Δημήτριο (στάση μετρό Άγιος Δημήτριος). Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους.
Ο «Πλώρη» συμμετέχει με εργαστήριο υφαντικής και δράσεις κοινοτικής υποστήριξης, φέρνοντας στο προσκήνιο τη δουλειά και την τέχνη των μελών μας. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, νέοι από διάφορα εργαστήρια παρουσιάζουν συλλογικά έργα σε εικαστικές τέχνες, θέατρο, χορό, κινηματογράφο και μουσική.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εκθέσεις, εργαστήρια και bazaar από 18:00 έως 21:30, με παραστάσεις capoeira, θεάτρου, χορού και προβολές ταινιών από τις 19:30. Η βραδιά κλείνει με συναυλία κυκλαδίτικων τραγουδιών.
Ελάτε να μας γνωρίσετε, να δείτε τη δουλειά μας και να γιορτάσουμε μαζί τη δύναμη της τέχνης και της κοινότητας!